Head of Customer Support – Card Issuing - EVRY

Vår tidligere avdelingsleder for Customer Support i forretningsområdet Card Issuing har gått over i ny stilling.
Avdelingen leverer Support- og outsourcing-tjenester til bankkunder, bankansatte, forsikringskunder og øvrige ansatte i EVRY. Flere av tjenestene avdelingen leverer, leveres hele døgnet, hele året, til kunder både i Norge og internasjonalt. Avdelingen har lokasjoner i Mo i Rana, Trondheim, Bergen, Stockholm/Solna, Riga og Oslo/Fornebu med Mo i Rana som den største lokasjonen.
Som avdelingsleder for Customer Support vil du ha ansvar for drift og utvikling av en organisasjon bestående av mer enn 60 medarbeidere, inkludert produktsjef og flere fagfunksjoner. Leder er medlem av ledergruppen i Card Issuing og rapporterer til leder for dette forretningsområdet. Du har hovedansvar for å sikre god kvalitet i alle kundeleveranser. Forbedrede og skalerbare leveranseløsninger gjennom bruk av ny teknologi blir viktig. Rollen innebærer utstrakt kontakt med kunder og ledere i Cards og Financial Services for å få til en helhetlig og god kundeleveranse.
Du arbeider for helhetens beste og for godt samarbeid på tvers av organisasjonen; og liker å dele kunnskap, erfaringer og informasjon.
Ønskede kvalifikasjoner:
  • Ledererfaring, gjerne fra større virksomhet og med ansvar for andre ledere som rapporterer til deg – og gjerne også med erfaring fra å lede ulike lokasjoner.
  • Relevant høyere utdannelse.
  • Fagkunnskap fra outsourcingsleveranser så som customer support eller lignende
  • Kjennskap til kortmarkedet og/eller bankløsninger er en fordel
  • Erfaring fra kontinuerlig forbedringsarbeid og endringsprosesser vektlegges
  • God formidlingsevne muntlig og skriftlig på både skandinavisk og engelsk
Ønskede personlige egenskaper:
  • Du er dyktig og drivende både i strategi og målstyring
  • Du er løsningsorientert, initiativrik og har god gjennomføringsevne
  • Du er strukturert og har evnen til å tenke analytisk
  • Du er flink til å dele kunnskap med andre
  • Du motiverer og skaper gode resultater gjennom og sammen med andre
Vi tilbyr:
Svært interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i et dynamisk miljø med dyktige medarbeidere og mange muligheter til både faglig og personlig utvikling.
Du blir en del av en ledergruppe som sammen skal levere fremtidens kundesupport til våre kunder, og får store muligheter til å påvirke utviklingen.
Vi tilbyr konkurransedyktig lønn og fleksibel arbeidstid, samt gode pensjons- og forsikringsordninger.
Språkkunnskaper: Skandinavisk og engelsk flytende.
Hvis du kjenner deg igjen og blir trigget av beskrivelsen overfor håper vi du enten søker på stillingen eller tar kontakt med våre rådgivere i Headvisor, Kristin Haugen, 971 55 441 (kristin@headvisor.no) eller Anders Bauge 901 56 249 (anders@headvisor.no) for en uforpliktende og utdypende samtale.
Arbeidssted:
Fortrinnsvis ved vårt hovedkontor i Oslo, men Mo i Rana eller Stockholm er også mulige lokasjoner. En del reisevirksomhet må påregnes.
Søknadsfrist: 17.06.2019