CRM – Løsningsrådgiver - EVRY

Vi har nå behov for å styrke laget vårt med en dyktig, fleksibel og serviceinnstilt CRM – Løsningsrådgiver

Vi opplever stor etterspørsel og ønsker å styrke systemutviklingsmiljøet innen CRM ytterligere.

Som CRM løsningsrådgiver og funksjonell konsulent arbeider du tett på forretningssiden til kundene våre. Du skal ha et nært samarbeid internt i EVRY med utviklere, andre CRM konsulenter og rådgivere i ulike prosjekter for å implementere og forvalte CRM løsninger for våre kunder, samt delta i å flytte løsningen til Skyen.

En viktig del av rollen er å oversette forretningsbehov til tydelige testbare krav, og du vil bidra under hele utviklingsprosessen. Utover dette ser du også til at akseptansetester utarbeides og gjennomføres i samarbeid med kunden.

Aktuelle arbeidsoppgaver

  • Oversette forretningsbehov til funksjonelle beskrivelser
  • Hjelpe kundene med å ta i bruk ny funksjonalitet
  • Bidra til gode samarbeidsprosesser med kolleger og kunder
  • Forme og utvikle brukeropplevelser, forretningskrav og anvendelsesområder
  • Delta i kundemøter, brukerforum og hjelper til med prioritering
  • Utforme- og gjennomføre opplæring og deler kompetanse
  • Utnytte mulighetene som ligger i CRM løsningen, med et spesielt fokus på automatiserte arbeids- og forretningsprosesser
  • Dynamics CRM konfigurering
  • Funksjonell 2. linje support på EVRY sine kunders CRM løsninger
  • Forvaltning av EVRY sine kunders CRM løsninger
  • Bistå med opplæring av kundens brukere, superbrukere og systemeiere
  • Være en pådriver ute hos kunden for å optimalisere bruken av CRM

Praktisk og faglig kompetanse:

  • Minimum 3-5 års erfaring fra tilsvarende stilling, dokumenterte gode resultater anses som en fordel
  • Erfaring med å delta i flytteprosjekter til løsninger til SKY vil være svært attraktivt
  • Dokumentert erfaring med Dynamics CRM prosjekter, og forvaltning av disse
  • Dokumentert kunnskap om Microsofts Dynamics løsninger, gjerne gjennom sertifiseringer og kundereferanser
  • Universitets- eller høyskoleutdannelse innen IT

Personlige kvalifikasjoner:

  • God forretningsmessig forståelse
  • God forståelse for arkitektur og integrasjoner
  • Fremoverlent og initiativrik
  • Arbeider selvstendig, metodisk og tar naturlig ansvar for oppgavene
  • Opptatt av å levere til avtalt tid og god kvalitet for kundene
  • Ha tydelig kundefokus og evne å oversette forretningens behov til IT krav, og motsatt
  • Evner å håndtere mange oppgaver i parallell, også under høyt tempo og tidspress
  • Svært gode kunnskaper i norsk og engelsk, muntlig så vel som skriftlig
  • Være løsningsorientert
  • Være selvgående og ha evne til å jobbe i team
  • God til å kommunisere med kunde og team medarbeidere

Vi tilbyr:

Du får en attraktiv, spennende og profesjonell arbeidsgiver som har som mål å være en strategisk partner med kundene sine fremover.

Du får svært interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i et dynamisk miljø med dyktige medarbeidere og gode kolleger, og med mange muligheter til både faglig og personlig utvikling.

Du blir en del av et team som sammen skal levere fremtidens kommunikasjonsløsninger til våre bankkunder, og får store muligheter til å påvirke utviklingen.

Du får konkurransedyktig lønn og fleksibel arbeidstid, samt gode pensjons- og forsikringsordninger.

Hvis du synes dette ser spennende ut, søk på stillingen eller ta gjerne kontakt med vår rådgiver i Headvisor Kristin Haugen, mobil 971 55 441 /kristin@headvisor.no for en uforpliktende samtale.

Arbeidssted: Fornebu

Søknadsfrist: Snarest