CRM - Løsningsrådgiver - TietoEVRY

I området Channels i jobber vi med digitale løsninger for banker og finansinstitusjoner, og CRM finance and digital Marketing er satsingsområde.

Vi har nå behov for å styrke laget vårt med en dyktig, fleksibel og serviceinnstilt CRM – Løsningsrådgiver

Som CRM løsningsrådgiver og funksjonell konsulent arbeider du tett på forretningssiden til kundene våre. Du skal ha et nært samarbeid internt i TietoEVRY med utviklere, andre CRM konsulenter og rådgivere i ulike prosjekter for å implementere og forvalte CRM løsninger for våre kunder.
En viktig del av rollen er å oversette forretningsbehov til tydelige testbare krav, og du vil bidra under hele utviklingsprosessen. Utover dette ser du også til at akseptansetester utarbeides og gjennomføres i samarbeid med kunden.

Arbeidsoppgaver:

  • Forme og utvikle brukeropplevelser, forretningskrav og anvendelsesområder
  • Oversette forretningsbehov til funksjonelle beskrivelser
  • Hjelpe kundene med å ta i bruk ny funksjonalitet
  • Bidra til gode samarbeidsprosesser med kolleger og kunder
  • Delta i kundemøter, brukerforum og hjelpe til med prioritering av oppgaver
  • Utforme- og gjennomføre opplæring og dele kompetanse
  • Bidra til å utnytte mulighetene som ligger i CRM løsningen, med et spesielt fokus på automatiserte arbeids- og forretningsprosesser
  • Dynamics CRM konfigurering
  • Funksjonell 2. linje support på våre kunders CRM løsninger
  • Forvalte CRM løsninger hos kunder
  • Bistå med opplæring av kundens brukere, superbrukere og systemeiere
  • Være en pådriver ute hos kunden for å optimalisere bruken av CRM

Praktisk og faglig kompetanse:

  • Minimum 3-5 års erfaring fra tilsvarende stilling, dokumenterte gode resultater anses som en fordel
  • Dokumentert erfaring med Dynamics CRM prosjekter, og forvaltning av disse
  • Dokumentert kunnskap om Microsofts Dynamics løsninger, gjerne gjennom sertifiseringer og kundereferanser
  • Universitets- eller høyskoleutdannelse innen IT

Personlige kvalifikasjoner:

  • God forretningsforståelse
  • God forståelse for arkitektur og integrasjoner
  • Fremoverlent og initiativrik
  • Strukturert og ansvarsfull
  • Opptatt av å levere til avtalt tid og god kvalitet for kundene
  • Ha tydelig kundefokus og evne å oversette forretningens behov til IT krav, og motsatt
  • Evner å håndtere mange oppgaver i parallell, også under høyt tempo og tidspress
  • Svært gode kunnskaper i norsk og engelsk, muntlig så vel som skriftlig
  • Være løsningsorientert
  • Være selvgående og ha evne til å jobbe i team
  • God til å kommunisere med kunde og team medarbeidere

Vi tilbyr:

  • en stor og attraktiv, spennende og profesjonell arbeidsgiver som har som mål å være en strategisk partner med kundene sine fremover.
  • svært interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i et dynamisk miljø med dyktige medarbeidere og gode kolleger
  • mange muligheter til både faglig og personlig utvikling

Du blir en del av et team som sammen skal levere fremtidens kommunikasjonsløsninger til våre bankkunder, og får store muligheter til å påvirke utviklingen.
Du får konkurransedyktig lønn og fleksibel arbeidstid, samt gode pensjons- og forsikringsordninger.

Hvis du synes dette ser spennende ut, søk på stillingen eller ta gjerne kontakt med vår rådgiver i Headvisor Kristin Haugen, mobil 971 55 441 /Kristin.haugen@headvisor.no for en uforpliktende samtale.

Arbeidssted: Fornebu
Søknadsfrist: Snarest