Kunderådgiver i Åmot - Sparebanken DIN

I forbindelse med at banken vokser og skal inn i en helt ny alliansestruktur fra 2021, trenger vi flere dyktige medarbeidere i banken som kan bidra til fremtidens lokale og bærekraftige bankstruktur.


Arbeidsoppgaver:

  • Aktiv kundeoppfølging, herunder salg og rådgivning ovenfor eksisterende og nye bankkunder
  • Bidra til kontinuerlige forbedringer i et team som er brennende opptatt av å styrke våre nære bånd til kunder og lokalsamfunnet
  • Rekruttere nye kunder gjennom egne aktiviteter
  • Være en lagspiller og en ambassadør for banken

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning, fortrinnsvis innen økonomi
  • Lokalt nettverk er et ønske
  • Relevant arbeidserfaring, men nyutdannede oppfordres også til å søke
  • Gode digitale ferdigheter

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner, glad i folk, tillitvekkende og kundeorientert
  • Fleksibel og initiativrik
  • positiv til å ta nye utfordringer på kort varsel
  • Selvstendig og strukturert
  • Trigges av gode prestasjoner og motiveres av ambisiøse mål.
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper

For nærmere informasjon om stillingene, ta kontakt med vår rådgiver fra Headvisor Kristin Haugen, mobil 97155441
Arbeidssted: Åmot
Søknadsfrist: 18. april 2021