Administrasjonskoordinator - Ervik & Sævik AS

Vi utvikler oss, går nye veier, satser og trenger DEG!

Du vil bli et viktig bindeledd i firmaet, og arbeide med administrative og økonomiske oppgaver, i tillegg til daglige driftsoppgaver knyttet til blant annet mannskapsoppfølging. Vi er på jakt etter deg som på en fleksibel og serviceinnstilt måte kan håndtere og sjonglere både planlagte og ad hoc oppgaver parallelt. Du trives med stor variasjon i arbeidsoppgaver, tar et selvstendig ansvar og er en lagspiller som bidrar til et godt arbeidsmiljø. Du er nysgjerrig av natur og det du ikke kan, er du rask til å lære og sette deg inn i.

Sentrale ansvars- og arbeidsoppgaver vil blant annet være innenfor:

  • regnskapsføring for flere selskap
  • fakturering, rapportering og årsoppgjør
  • mannskapsoppfølging
  • lønn, pensjon og forsikring
  • myndighetsrapportering og refusjonssøknader
  • forefallende administrative oppgaver

Vår nye kollega er:
Fremoverlent, initiativrik, løsningsorientert, strukturert, ser muligheter og har høy servicegrad. Du har høyere relevant utdanning innenfor økonomi og administrasjon og har gjerne erfaring fra tilsvarende rolle. Du har god økonomi-, regnskap- og systemforståelse, og setter deg raskt inn i nye systemer du ikke har jobbet i tidligere. Som person fremstår du som trygg og i stand til å håndtere en hektisk hverdag. Du er omgjengelig og takler de fleste mennesketyper. Du har en god arbeidskapasitet, sterk gjennomføringskraft og et smittende humør. Allsidig, lærevillig og gode kommunikasjons- og samarbeidsevner beskriver deg godt. Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

Vi tilbyr spennende utfordringer og en stilling der du vil få mulighet til å vokse med oppgavene i et kompetent miljø. Arbeidssted er i våre lokaler i Fosnavåg.

Er du rett person?
For ytterligere informasjon kan du kontakte administrasjonssjef i Ervik & Sævik, Birgitte Grongstad Kvalsvik, tlf. 905 09 954, eller vår rådgiver i Headvisor Kirsti Kalseth Sjøhaug, tlf. 977 31 680. Søknadsfrist: 28. mai 2021.