Daglig leder - Vestaksen Eiendomsforvaltning AS

Har du teknisk-, juridisk- og økonomisk god forståelse, erfaring fra byggebransjen med anbudsprosesser og prosjektledelse og-/eller tilsvarende selskap innen forvaltning- og drift av eiendom? Sammen med styret og eiere vil du være ansvarlig for å bygge videre på den gode kulturen, kundetilfredsheten og en vekst tilpasset markedet.

Du får blant annet ansvar for:

  • Utarbeide budsjetter og videreutvikle mål og strategi i samarbeid med styret
  • Lede og motivere de ansatte
  • Forberede styremøter, rapportere resultater og nøkkeldata, samt gi relevant informasjon til styreleder/styret
  • Løpende driftsoppfølging
  • Etablere innkjøpsavtaler
  • HMS/KS/FDV systemer
  • Fakturering/avregning av felleskostnader
  • Fakturering av husleie
  • Følge opp brannrutiner
  • Oppfølging av leietakere/leiekontrakter
  • Utarbeide forvaltningstilbud
  • Oppfølging av servicekontrakter
  • Følge opp kontrakter/driftsavtaler
  • Drift av eiendommer (næring og sameier/bygårder)

Ønsket erfaringsbakgrunn og utdanning

  • Solid leder- og salgserfaring og kan vise til gode resultater
  • God forståelse for kostnads- og inntektsdriverne og evner å se forretningsmuligheter og skape resultater
  • God muntlig og skriftlig formuleringsevne
  • Gode datakunnskaper
  • Høyere utdanning er ønskelig

Ønskede personlige egenskaper

  • Evne til å ha oversikt, samtidig være detaljorientert
  • Evne til å tenke nytt/uredd
  • Uformell og selvuhøytidelig lederstil
  • Analytisk, strukturert og planmessig
  • Høy integritet og kommersiell teft
  • Troverdig, trygg med naturlig autoritet og gjennomslagskraft
  • Mål- og resultatorientert holdning
  • Ambisiøs og med stor arbeidskapasitet

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved å kontakte Andreas Aaberg, m. 957 52 815 i Headvisor.

Alle henvendelser til Headvisor blir behandlet konfidensielt, også om ønskelig overfor oppdragsgiver i innledende fase.

Søknad og cv sendes snarest